Delegacja do nowego oddziału za granicą

Mnóstwo firm podczas prowadzenia swojej działalności musi decydować się na delegowanie swoich pracowników. Nieraz są to krótkie wyjazdy mające na celu załatwienie istotnych spraw związanych z klientami czy spraw powiązanych z firmą do jakiej przynależą. Mogą to być również wyjazdy w celu przejścia szkolenia, a także uczestniczenia w istotnym zebraniu. Zdarza się ze pracownik wysyłany jest za granice a same wyjazdy są nieco dłuższe niż jeden dzień. Podczas gdy firma otwiera nowy oddział za granicą i chce w wysłać tam swojego pracownika na kilka miesięcy musimy dokładnie znać własne prawa jakie nam przysługują. Powinno się w tedy zaznajomić się z przepisami dotyczącymi delegowania pracowników zarówno jakie obowiązują nas oraz jakie obowiązują pracodawcę. By mieć pełne przekonanie że wszystko jest załatwione należycie oraz dowiedzieć się intersujących nas kwestii warto zajrzeć na stronę : Stefan Schwarz
By móc korzystać ze swoich praw trzeba je najpierw znać.

Dodaj komentarz